کاشانه عشق ما

شهره هستم سال 90 با همسر عزیزم زندگیمونو شروع کردیم و این روزها منتظر کوچولومون هستیم که تو راهه. همین بهانه نوشتن خاطراتم شده-------------- دختر نازنینمون مرداد 92 بدنیا اومد و کاشانه مون سه نفره شد اما عشقش چند برابر

کاشانه عشق ما

شهره هستم سال 90 با همسر عزیزم زندگیمونو شروع کردیم و این روزها منتظر کوچولومون هستیم که تو راهه. همین بهانه نوشتن خاطراتم شده-------------- دختر نازنینمون مرداد 92 بدنیا اومد و کاشانه مون سه نفره شد اما عشقش چند برابر

عیدتون مبارک

هان مردمان! در قرآن اندیشه کنید و ژرفی آیات آن را دریابید و بر محکماتش نظر کنید و از متشابهاتش پیروی ننمایید. پس به خدا سوگند که باطن ها و تفسیر آن را آشکار نمی کند مگر همین که دست و بازوی او را گرفته و بالا آورده ام و اعلام می دارم که: هر آن که من سرپرست اویم، این علی سرپرست اوست. و او علی بن ابی طالب است؛ برادر و وصی من که سرپرستی و ولایت او حکمی است از سوی خدا که بر من فرستاده شده است.    (بخشی از خطبه غدیر)

برای همه مسلمونها آرزوی خیر و سلامتی میکنم امیدوارم همیشه رهرو مولامون باشیم

دوست دارم روز عید بریم گردش و از این هوای پاییزی هم تا سردنشده استفاده کنیم. از طرفی هم یکم کارهای عقب افتاده دارم

امیدوارم به همه خوش بگذره

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین+ پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ق.ظ http://Omidam2.blogsky.com

سلام
وقت بخیر
عید تبریک...
میم مرامت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد