کاشانه عشق ما

شهره هستم سال 90 با همسر عزیزم زندگیمونو شروع کردیم و این روزها منتظر کوچولومون هستیم که تو راهه. همین بهانه نوشتن خاطراتم شده-------------- دختر نازنینمون مرداد 92 بدنیا اومد و کاشانه مون سه نفره شد اما عشقش چند برابر

کاشانه عشق ما

شهره هستم سال 90 با همسر عزیزم زندگیمونو شروع کردیم و این روزها منتظر کوچولومون هستیم که تو راهه. همین بهانه نوشتن خاطراتم شده-------------- دختر نازنینمون مرداد 92 بدنیا اومد و کاشانه مون سه نفره شد اما عشقش چند برابر

دوباره اشتباه..

با وجود همکاری های همسر و دخترم متاسفانه نتونستم تو این مدت طبق برنامه پیش برم و هیچ چیز و هیچ کسی رو جز خودم مقصر نمیدونم. باز هم همون شب بیداری ها و فشرده کاری ها...   تا جایی که همسرم هم بهم پیشنهاد داد که مدیریت کنم و نذارم اینقدر کارها فشرده بشه و 2-3 روز که من درگیر بودم همه کارهای عسل و بخشی از کارهای خونه رو بعهده گرفته بود و من هم عذاب وجدان داشتم. صدای خنده ها و گریه های عسل رو که میشنیدم دلم میخواست بشینم ساعتها باهاش بازی کنم و زمان نگذره. امان از تنبلی....

دوباره اراده میکنم و این بار جدی تر از قبل عمل میکنم

نظرات 5 + ارسال نظر
رزماری دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:04 ق.ظ http://mano-hamsaram.blogsky.com

آفرین .خیلی خوشم میاد ازین روحیه ات .مطمئناً می تونی از پس کارهات بر بیای .خلاصه کمی آزمون و خطا باید باشه دیگه تا بیفتی روی غلطک.
ایشالا یه خونه خوب خوب گیرتون بیاد و از الآن مبارک باشه

مرسی رزماری جون
امیدورام از این تجربه ها درس بگیرم

غزل چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:10 ب.ظ http://atrechaeedonafareh.blogfa.com

سلام شهره جون
اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن

سلام عزیزم لینک شدی

مامان علیرضا mahtab یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

عزیزم زیاد سخت نگیر
روزها و ماههای اول نی نی دارشدن همینه، طول میکشه که کارها رو روال بیفتن
مهم اینه که تا میتونی از این روزها و شبها لذت ببری و به قول یک دوستی سرمایه گذاری عاطفی کنین، تا میتونین به نی نی محبت کنین تا بعدها از رابطه متقابلتون لذت ببرین
کارهاتون هم در کنارشبه هر شکلی شده جلو میرن و انجام میشن ان شاء الله

مامان علیرضا mahtab یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

عزیزم زیاد سخت نگیر
روزها و ماههای اول نی نی دارشدن همینه، طول میکشه که کارها رو روال بیفتن
مهم اینه که تا میتونی از این روزها و شبها لذت ببری و به قول یک دوستی سرمایه گذاری عاطفی کنین، تا میتونین به نی نی محبت کنین تا بعدها از رابطه متقابلتون لذت ببرین
کارهاتون هم در کنارشبه هر شکلی شده جلو میرن و انجام میشن ان شاء الله

خانوم گل جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:34 ب.ظ http://rozhayezendegiman.blogsky.com

سلام شهره جون.واقعا سخته هم کاربیرون هم خونه داری هم رسیدگی به یه فرشته کوچولو.اما مطمینا تو میتونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد