کاشانه عشق ما

شهره هستم سال 90 با همسر عزیزم زندگیمونو شروع کردیم و این روزها منتظر کوچولومون هستیم که تو راهه. همین بهانه نوشتن خاطراتم شده-------------- دختر نازنینمون مرداد 92 بدنیا اومد و کاشانه مون سه نفره شد اما عشقش چند برابر

کاشانه عشق ما

شهره هستم سال 90 با همسر عزیزم زندگیمونو شروع کردیم و این روزها منتظر کوچولومون هستیم که تو راهه. همین بهانه نوشتن خاطراتم شده-------------- دختر نازنینمون مرداد 92 بدنیا اومد و کاشانه مون سه نفره شد اما عشقش چند برابر

ممنونم همسر خووووووبم

تو این پست میخوام بصورت ویژه از همسرم تشکر کنم بخاطر همه خوبی هاش:

× بخاطر اینکه وقتی خسته از کار میاد خونه عسل رو نگه میداره و سرگرمش میکنه که من یکم استراحت کنم

× خیلی وقتها من فرصت نمی کنم شام درست کنم و خودش زحمتشو میکشه

× صبح موقع رفتنش از خونه با دقت تمام کاراشو میکنه که ما بیدار نشیم، با وجودی که تازگیا خوابم خیلی سبک شده اما کم پیش میاد صبح ها متوجه رفتنش بشم

× بعضی شبها که عسل بدخواب میشه و با شیر خوردن نمی خوابه میبره تو سالن و اینقدر تو بغلش قدم میزنه و لالایی میخونه که یه خواب عمیق میره و تا صبح بیدار نمیشه

× وقتی میرم سرکار خیلی خوب از عسل مراقبت میکنه و با حوصله آروم نگه ش میداره. گاهی وقتها تمام مدت تو بغلش هست و از هر راهی برای آروم نگه داشتنش استفاده میکنه

× وقتی تو خونه هست خیلی از مراتب تعویض پوشک عسل رو انجام میده و تو دادن قطره بهش حضور ذهنش بهتر از من هست.

× وقتی میخواهم کارامو تو خونه انجام بدم منو تو اتاق تنها میذاره و عسلو نگه میداره و سکوت برقرار میکنه که تمرکز داشته باشم

× همه خرید های خونه رو خودش به عهده میگیره و همیشه هم موقع خرید یکی از گزینه هاش صرفا برای من هست، حالا میتونه میوه مورد علاقه م بستنی مورد علاقه م و یا بیسکویت و... باشه که سلیقه هامون توش متفاوته 

× خییییلی از خواسته های خودشو بخاطر ما نادیده میگیره و در حد کفایت برای خودش قابل قبول هست و آخرش من با اصرار براش خرید میکنم

× موجودی یخچال، فریزر، نون، خشکبار و بقیه اقلام مصرفی خونه رو زیر نظر داره و همیشه زودتر از اونی که من آلارم خرید بدم تکمیل میکنه 

× وقتی مهمون داریم تدارکات قبلی و پذیرایی از مهمون رو بعهده میگیره و از من میخواد فقط بشینم و باهاشون صحبت کنم

× وقتی چند روز خونه نیستم و تنها هست خونه رو خیلیییی تمیز و مرتب تحویل میده و کاملا مشهوده که قبل از اومدن من یه تمیز کاری حسابی کرده

× بعضی از کارهای خونه رو که من رغبتی به انجامشون ندارم (مثل بردن آشغالها، شستن سرویس بهداشتی، تمیز کردن ماشین و ...) بدون هیچ توقعی انجام میده

× به خونواده و فامیل های من خیلی احترام میذاره و با اینکه رفت و آمدمون خیلی بیشتر از خونواده خودش هست همیشه پذیرا هست و تو جمع ها و مناسبت ها و حتی مسافرت خونواده منو انتخاب میکنه با وجودیکه من هیچوقت اصراری نداشتم

× برای دوست هام و روابط دوستانه مون احترام زیادی میذاره و برعکس من که درمورد دوستاش قضاوت میکنم هیچوقت از طرف اون مشاهده نشده و منو آزاد میذاره در ارتباطاتم

× بخاطر دلگرمی و محبتش موقع زایمان که همراهیم کرد و سعی میکرد بهم تحمل بیشتری بده یا کاری کنه که درد اون موقع رو فراموش کنم

....

و بخاطر خیلی دیگه از محبت هاش که الان تو ذهنم نیست و یا قابل نوشتن نیستن خیلی خیلی متشکرم

اینجا نوشتم که علاوه بر قدر شناسی تلنگری هم برای خودم باشه که فراموش نکنم این همه خوبی هاشو. گاهی وقتها همه اینارو تو ذهنم میارم و غرق دوست داشتنش میشم اما نمیدونم چه راهی پیدا کنم برای قدردانی ازش.

خدایا میدونم تو همه این خوبی هارو توی مرد من قرار دادی و تو مارو سر راه هم گذاشتی تا به هم برسیم. خیلییی خیلیی ممنونم که این بنده خوبتو قسمت من کردی که هر چقدر شکرت کنم بخاطرش بازم ناچیزه. امیدوارم منم بتونم گوشه ای از محبتهاشو جبران کنم و از کنار من بودن همیشه شاد باشه

نظرات 3 + ارسال نظر
خانوم گل سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ب.ظ http://rozhayezendegiman.blogsky.com

خدا همسریتو برات حفظ کنه شهره جون.معلومه به خوبی درکت میکنه و همچین مردی لیاقته این همه قدر دانی رو داره.همیشه خوشبخت باشین عزیزززززم

مرسی عزیزم ایشالا شما هم خوشبخت باشین و روزهاتون شاد شادباشه

رزماری شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:48 ب.ظ http://mano-hamsaram.blogsky.com

خدا رو بینهایت شکر .یه چیزی که خیلی خیلی بهم انرژی میده عشق و علاقه یه زن و شوهر نسبت به همدیگه است که امروز با خوندن این پستت شاد شاد شدم .الحمدلله که همسر خوبی داری .
به هردوتون تبریک میگم .به شما که آنچنان شوهری قسمتت شده که نمیگذاره آب تو دلت تکون بخوره و به آقای همسرت هم بخاطر خانمی مثل تو که قدردان محبتاش هست

ممنون رزماری جون
ایشالا شما و همسرت هم در کنار هم روزهای زیبایی داشته باشین

بانو شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:58 ق.ظ http://talkhoshirinezendegi.blogfa.com

خدا خیرشون بده، دستشون درد نکنه
الحمدلله که یه حامی خووووووب داشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد