کاشانه عشق ما

شهره هستم سال 90 با همسر عزیزم زندگیمونو شروع کردیم و این روزها منتظر کوچولومون هستیم که تو راهه. همین بهانه نوشتن خاطراتم شده-------------- دختر نازنینمون مرداد 92 بدنیا اومد و کاشانه مون سه نفره شد اما عشقش چند برابر

کاشانه عشق ما

شهره هستم سال 90 با همسر عزیزم زندگیمونو شروع کردیم و این روزها منتظر کوچولومون هستیم که تو راهه. همین بهانه نوشتن خاطراتم شده-------------- دختر نازنینمون مرداد 92 بدنیا اومد و کاشانه مون سه نفره شد اما عشقش چند برابر

هفت ماه گذشت

هفت ماه از لحظه ای که برای اولین بار دیدمت و به چشمانت خیره شدم می گذرد. چشمانی که تماشایشان آرزویم بود

از زمانی که بعد از نه ماه برای اولین بار با پوستم لمست کردم و در آغوشت کشیدم. صدایت را شنیدم صدایی که شنیدنش آرزویم شده بود.

امروز ناباورانه هفتمین ماهگرد زمینی شدنت را در قلبم جشن گرفتم. تو هفت ماهه شدی و هر روز دوست داشتنی تر و شیرینتر و من هر روز عاشقترت میشم

امروز برایم یادآور یکی از روزهای مهم تحصیلیم هست که از سمینار دوره ارشدم دفاع کردم و قصد داشتم برای مدتی به خودم استراحت بدم و بعد روی پایان نامه کار کنم. بعد از ارائه سمینار شاد و سبکبال بودم و بعد از یه سفر کوتاه با خانواده به خونه برگشتم و چند روز بعد مراسم رسمی نامزدیمون برگزار شد. بعد از اون مقدمات عقد و ... و از سال 88 تا کنون 9 اسفند برام شد یک روز دوست داشتنی اما هیچوقت تصور نمی کردم 4 سال بعد توی این روز هفت ماهگی دخترمونو جشن بگیریم.

عسلم روزهایت شاد شاد

نظرات 7 + ارسال نظر
بانوی خونه شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:20 ب.ظ http://kolbemavaddat-1391.mihanblog.com

سلام.
هنوز مامانم نشدم ولی با تمام وجودم حرفاتونو حس کردم.
انشاالله عروس شدن عسلتون را بیاید بگید وماهم تبریک بگیم.

مرسی بانو جان،ایشالا خودتونم این روزهارو تجربه می کنید

mahtab سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:42 ب.ظ خhttp://mynicechild.niniweblog.com

زندگیتان با این عسل خانم 7 ماهه همیشه به شیرینی عسل باد
ان شاء الله همیشه موفق و پیروز باشید
و در کنار همسر و دخترتون اوقات به کام باشه

ممنون مهتاب جون

سعید سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:34 ب.ظ http://purelovelovers.blogfa.com

سلام.. ایشالا همیشه با فرزندتون زندگی خوب و سرشار از مهرو محبت داشته باشین....خاطرات خوبی هم دارین..

ممنونم

رزماری چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:00 ب.ظ http://mano-hamsaram.blogsky.com

چه زیبا
چه اسفند خوبی شد برای شما .میگن تا 3 نشه بازی نشه ، انشاء الله سومین اتفاق 9 اسفند شیرین تر باشه برات

خداروشکر میکنم و بازهم امید بخدا
ایشالا شماهم امسالو بخوشی سپری کنین و سالی بهتر پیش رو داشته باشین

مامان رامی پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:48 ب.ظ http://ramtin-tango.blogfa.com/

چقدر ماهگرد بچه ها تند تند میاد و واقعا چه لحظه شیرینی هست

برای خود من هم باورش سخته که هفت ماه گذشته!!

غزل شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:32 ب.ظ http://atrechaeedonafareh.blogfa.com

ایشالا هزار ساله بشه
چه حس خوبی
من مادر نشدم تا حالا
ولی احساس میکنم حس قشنگی باشه
ای جونم

تو هم ایشالا بوقتش مادر میشی غزل جون
کجایی؟نیستی

غزل دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 ب.ظ

یه مدت خیلیییییی کار داشتم واسه همین نتونستم بیام
ایشالا ازین به بعد زوود زووود میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد