کاشانه عشق ما

شهره هستم سال 90 با همسر عزیزم زندگیمونو شروع کردیم و این روزها منتظر کوچولومون هستیم که تو راهه. همین بهانه نوشتن خاطراتم شده-------------- دختر نازنینمون مرداد 92 بدنیا اومد و کاشانه مون سه نفره شد اما عشقش چند برابر

کاشانه عشق ما

شهره هستم سال 90 با همسر عزیزم زندگیمونو شروع کردیم و این روزها منتظر کوچولومون هستیم که تو راهه. همین بهانه نوشتن خاطراتم شده-------------- دختر نازنینمون مرداد 92 بدنیا اومد و کاشانه مون سه نفره شد اما عشقش چند برابر

خونه دار شدیم

خدارو شکر همه چی خیلی راحت تر از اونی که فکر میکردیم طی شد و صاحبخونه باهامون کنار اومد. قراره مبلغ رو تو 4 نوبت تا نیمه ی خرداد پرداخت کنیم و بعد از تسویه کلید رو تحویل میگیریم. چهارشنبه که قرار داشتیم خیلی نگران بودیم که شرایطمونو قبول نکنه و بهمون سخت بگیره چون تلفنی تاکید کرده بود که پول نقد می خواد. موقع قولنامه هم صاحبخونه نیومد و سند رو فرستاد و بنگاه دار شرایطمونو تلفنی بهش گفت و زود راضی شد. اینقدر برامون عجیب بود که داشتیم شک میکردیم به اینکه کلاهبرداری نباشه! و اسناد و مدارک رو بادقت بیشتر بررسی کردیم. خیلی دوست داشتم بریم یکبار دیگه خونه رو ببینیم اما عقد قرار داد خیلی طول کشید و از فردای اون روز هم بنگاه دار رفت سفر و کلید خونه پیش خودشه. تو این هفته باید حتما هماهنگ کنیم برای دیدنش. دقیق نمیدونم که تعداد کمد و کابینتهاش چقدر هست و با خونه فعلی چه تفاوتی داره. اندازه ی پرده هارو نمیدونم شاید لازم بشه پرده ی جدید هم بخریم. دوست دارم اتاقهارو با دقت بیشتری بررسی کنم و تصمیم بگیرم که کدومش اتاق خواب خودمون باشه و کدوم برای عسل و ... 

فعلا این مجهولات ذهنمو پر کرده و داعم دارم تو ذهنم خونه ی جدید رو با وسایلمون می چینم.

پنجشنبه اولین چک خونه پاس شد و ایشالا بعدی ها هم باکمک خدا پاس بشن و بتونیم زودتر خونه رو تحویل بگیریم. خوشحالی این روزهام وصف نشدنیه. از طرفی هم باید از خونه فعلی بریم و باتمام دلبستگی های اینجا خداحافظی کنیم. خونه ای که روزهای شیرین بارداریم و ماههای اول دخترمون توش گذروندیم. هر چند همه ی خاطراتمون شیرین نبود اما روزهای خوشمون تو خاطر موندگارند.  میخوام سعی کنم تو یک ماه باقی مونده خیلی بیشتر به خونه و نظافت و مرتب بودنش رسیدگی کنم و بیشتر ازش لذت ببریم. با همسایه های خوبمون هم باید خداحافظی کنیم. دوست دارم یک روز همسایه های طبقه خودمونو دعوت کنم و خاطره شیرینی برای خودم اونها بمونه. 

 تو بنگاه همونطور که گفتم کارمون طول کشید. عسل خوب همکاری کرد و خیلی خوش اخلاق بود و خنده های خوشگلش رو به مشتری ها تحویل میداد اما اواخرش خسته و گرسنه شده بود و با خودم آوردمش تو ماشین شیر خورد وخابید. این عکس رو اون لحظه ازش گرفتم


نظرات 8 + ارسال نظر
خانوم گل یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:49 ق.ظ http://rozhayezendegiman.blogsky.com

مباررررررک باشه شهره جون.انشالله هرچی زودتر بری خونه خودت و خاطرات شیرینتو از اونجا برامون بنویسی.
من نتونستم عکس عسل رو دانلود کنم کلمه عبور میخواد

مرسی عزیزم رمزو برات گزاشتم

زاهدی یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:27 ق.ظ http://rotab-zahedi.blogfa.com

زاهدی یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:27 ق.ظ http://rotab-zahedi.blogfa.com

سلام وبلاگتون واقعا عالیه ممنون و سپاسگزار از مطالب خوبتون

ما شرکت تولید و عرضه خرمای ساده و مغزدار داریم اگر خواستید به وبلاگمون سر بزنید و محصولات رو ببینید و خواص خرما و انواع مغزهارو بخونید خوشحال میشیم از محصولات ما مصرف کنید و مارو به دوستانتون هم معرفی کنید.امیدواریم بتونیم خدمت هرچند کوچکی به سلامتی همه دوستان عزیزی چون شما کرده باشیم

غزل یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:42 ب.ظ http://atrechaeedonafareh.blogfa.com

مبارک باشه شهره جوووون
ایشااالا هرچی زودتر چک ها پاس بشن بری خونه جدید
میدونم چقده ذوق داری

دعا کن غزل جون

بهناز جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:27 ق.ظ http://thornbirds.persianblog.ir/

به به مبارکتون باشه. ایشالا که خونه جدید پر از خیر و برکت و انرژی مثبت براتون باشه

مرسی عزیزم
ممنون از دعای خوبت

بهناز جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:28 ق.ظ http://thornbirds.persianblog.ir/

اگه دوست داشتی همدیگه رو لینک کنیم

با کمال میل

بانوی خونه دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:14 ب.ظ http://kolbemavaddat-1391.mihanblog.com

سلام عزیزم
منتظرخاطرات خوبتون توی خونه جدیدتون هستیم.

مرسی بانوی عزیز
فعلا ک قرار نیست بریم. هرچی که خدا بخواد

رز سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:40 ق.ظ http://rozandmoor.blogfa.com

بهترین راه اینه که هی تند تند ازشون فیلم بگیریم
بعدا باورمون نمیشه که اینا انقد کوچیک بودن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد