کاشانه عشق ما

شهره هستم سال 90 با همسر عزیزم زندگیمونو شروع کردیم و این روزها منتظر کوچولومون هستیم که تو راهه. همین بهانه نوشتن خاطراتم شده-------------- دختر نازنینمون مرداد 92 بدنیا اومد و کاشانه مون سه نفره شد اما عشقش چند برابر

کاشانه عشق ما

شهره هستم سال 90 با همسر عزیزم زندگیمونو شروع کردیم و این روزها منتظر کوچولومون هستیم که تو راهه. همین بهانه نوشتن خاطراتم شده-------------- دختر نازنینمون مرداد 92 بدنیا اومد و کاشانه مون سه نفره شد اما عشقش چند برابر

ناراحتم

روزهایی که سر کار هستم حسابی خسته میشم اما خستگیشو دوست دارم. رنگ و بوش فرق داره و با وجود خستگی و کم خوابی وقتی میام خونه یکم استراحت میکنم و کارهای خونه رو شروع میکنم. خدارو شکر عسل با همسر مشکلی نداره. تنها مسعله اینه که صبح زودتر از همیشه بیدار میشه اما وقتی من خونه هستم شیر میخوره و معمولا تا ساعت 11 می خوابه. با این حال بد قلقی نمیکنه و چند بار پیش اومده که من دیر برگشتم خونه و همسر موفق شده دختر رو بخابونه. این واقعا موفقیت بزرگی هست برای بچه ای که تنها و تنها با شیر خوردن می خوابه. چیزی که اذیتم میکنه وضعیت خونه هست موقع برگشتم که هیچ چیزی سر جای خودش نیست و حتی وسایلی که بخاطر اهمیت یا حساسیتسون قایم کردم, پخش هستن و بعضا معدوم شدن. چند بار به همسر تذکر دادم که مراقب باشه و این وسایلو در اختیارش نذاره اما.. فرقی نکرده. جوابش اینه که با این کار جلو بهونه گیری شو گرفته و آرومش کرده. 

خیلی رو این مورد حساس شدم و البته یک موضوع دیگه باعث حساسیت بیشترم شده.

اما بازهم خدارو شکر می کنم که مشکل فقط همینه, هر بار بعد از برگشتم یک عملیات پاکسازی اساسی پیاده می کنم. تو سایر کارها وقتی خونه نیستم مشکلی نداره ابعنوان مثال کارهای عسل، تهیه ی غذا و عذا دادن به دخترک و امروز که در کنارشون ظرفهارو هم شسته بود. 

از طرفی هم کم خوابی روی اعصابم اثر گذاشته و حساس تر شدم. خدایا آرومم کن و کمکککک.

پی نوشت: منتظرم بزودی با خبر خوب بیام

نظرات 4 + ارسال نظر
رزماری چهارشنبه 7 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:06 ب.ظ http://mano-hamsaram.blogsky.com

ان شاء الله خبر خوشت زودتر باشه و ما هم با خبر خوش شما خوشحال بشیم عزیزم .
خوب البته خستگی و کم خوابی آدم رو کم حوصله هم میکنه .
شاید یه جورای هم باید به همسر حق داد هم نداد .چون اون بنده خدا پیش خودش فکر میکنه آىوم کردن عسل به هر قیمتی بهترین چیزه .می دونی مردها معمولاً هدف براشون مهمتره .اما ما خانم ها در کنار هدف مسیر اون هم برامون مهمه .برا ما مهمه که بچه آروم بشه به بهترین شکل نه به هر شکلی .
خلاصه این تفاوت نگاه آقایونه به نظر من .نمیشه هم بهشون ایرادی گرفت چون مدلشون اینه

میدونم رزماری جون انصافا بهش حق میدم اما دیدن کتابهام و وسایلی که با دقت و حساسیت ازشون مراقبت می کردم و میدیدم ازشون چیزی نمونده خیلی ناراحتم کرده بود
خیلی خوب گفتی دقیقا مردا به هدف خیلی اهمیت میدن تا مسیر

mahtab دوشنبه 12 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:25 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

سلام
می فهممت عزیزم
بچه داری همینه دیگه
من امروز رفته بودم روضه و وقتی برگشتم یه ان فکر کردم اسباب کشی داشتیم و یادم رفته...
همه ی قابلمه هام و اسباب بازیهاش وسط خونه بود

رز شنبه 17 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 02:27 ب.ظ http://rozandmoor.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی دقیقا شغلت چیه؟شوهرت سرکار نمیره مگه؟

سلام عزیزم خوبی؟ پسرت چطوره؟
من تو دانشگاه تدریس می کنم و بخاطر عسل فقط پنجشنبه و جمعه کلاس دارم و همسرم تو خونه پیشش هست

mahtab چهارشنبه 5 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 04:07 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

فقط کامنت من بی جواب مونده!

ببخشید مهتاب جون
نمیدونم چرا از دستم در رفته!! سعی میکنم در پاسخ لطفتون کامنتهارو بدون جواب نزارم
ممنون از تجربیات خوبت که همیشه استفاده کردم.
اینم جهت عذر خواهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد