کاشانه عشق ما

شهره هستم سال 90 با همسر عزیزم زندگیمونو شروع کردیم و این روزها منتظر کوچولومون هستیم که تو راهه. همین بهانه نوشتن خاطراتم شده-------------- دختر نازنینمون مرداد 92 بدنیا اومد و کاشانه مون سه نفره شد اما عشقش چند برابر

کاشانه عشق ما

شهره هستم سال 90 با همسر عزیزم زندگیمونو شروع کردیم و این روزها منتظر کوچولومون هستیم که تو راهه. همین بهانه نوشتن خاطراتم شده-------------- دختر نازنینمون مرداد 92 بدنیا اومد و کاشانه مون سه نفره شد اما عشقش چند برابر

ماجرای از پوشک گرفتن

  

این پست رو چون 97% در باره ی سرتیتر پر رنگ درگیری ذهنی و کاری این روزهام هست و شاید برای خیلی از خواننده ها خواندنی و خوشایند نباشه اما من میخام بنویسم تا تو خاطرم باشه توی ادامه ی مطلب گذاشتم. البته شاید تجربه م برای کسانی که میخواند این مسیرو طی کنند مفید باشه همون طور که من از تجربیات دیگر دوستان و بویژه پست پر و پیمون مهتاب جون استفاده کردم. بریم  سراغ ماحرا 

ادامه مطلب ...