کاشانه عشق ما

شهره هستم سال 90 با همسر عزیزم زندگیمونو شروع کردیم و این روزها منتظر کوچولومون هستیم که تو راهه. همین بهانه نوشتن خاطراتم شده-------------- دختر نازنینمون مرداد 92 بدنیا اومد و کاشانه مون سه نفره شد اما عشقش چند برابر

کاشانه عشق ما

شهره هستم سال 90 با همسر عزیزم زندگیمونو شروع کردیم و این روزها منتظر کوچولومون هستیم که تو راهه. همین بهانه نوشتن خاطراتم شده-------------- دختر نازنینمون مرداد 92 بدنیا اومد و کاشانه مون سه نفره شد اما عشقش چند برابر

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

بلطف خدا و دعوت آقا پنجشنبه صبح عازم مشهد مقدس شدیم و توی سفر نسبتا طولانی یک ساعت و نیم تو هواپیما بودیم تا رسیدیم. خیلی کلافه کننده بود بخصوص با کسالتی که از سرماخوردگی همچنان داشتیم. بدون هیچ مقدمه ی قبلی یه هتل خیلی خوب و نزدیک حرم پیدا کردیم با سرویس کامل و قیمت مناسب. خدارو شکر تو صحن جامع رضوی دعای کمیل رو خوندیم و توی سه روز گذشته کمی هم گردش و بازار و امروز هم باغ وحش رفتیم. این سرماخوردگی هنوز مارو رها نکرده و گویا توی جابجاییمون ویروس محترم جاخوش کرده  و نمیزاره درست و حسابی از این سفر استفاده کنیم. به امید سلامتی و روزهای بهتر سفر

نظرات 4 + ارسال نظر
mah-tab دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:10 ب.ظ http://myonlinediarybook.persianblog.ir/

خوش به سعادتتون
التماس دعا

صبا چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:23 ق.ظ http://atrebeheshti.blogsky.com

سلام شما همون شهره هستید که بدون درج نام وبلاگتون به وب من سر زدید؟ قدمتون بچشم ولی کلی گشتم تا آدرسی پیدا کردم اونم از کامنتی که تو وب به رنگ خاطره ی مهتاب جون گذاشته بودید چون توی کامنتهای وبلاگ زن آقا مشخصات نذاشته بودید البته هنوز نمیدونم خودتونید یا نه انشاالله که درست اومده باشم
بهرحال خوشحالم از آشناییتون و ضمنا زیارت قبول سلام مارو به آقامون برسونید

سلام عزیرم خیلی خوش اومدین
خوشحال شدم

صبا چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:27 ق.ظ http://atrebeheshti.blogsky.com

چه جالب بچه هامون هم سنن
با اجازه لینک شدید!

باعث افتخاره
منم حتما بهتون سر میزنم

صبا چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:47 ب.ظ http://atrebeheshti.blogsky.com

سلام دوست عزیز
راستش من همین الان متوجه شدم اون شهره که برام پیام گذاشته شما نبودید اون شهره خانم اصلا وبلاگ ندارن من فکر کردم از وب دوستان اومدید وب من شرمنده
توفیق اجباری شد با شما اشنا بشم دوست عزیز

سعادت بمن رو کرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد