کاشانه عشق ما

شهره هستم سال 90 با همسر عزیزم زندگیمونو شروع کردیم و این روزها منتظر کوچولومون هستیم که تو راهه. همین بهانه نوشتن خاطراتم شده-------------- دختر نازنینمون مرداد 92 بدنیا اومد و کاشانه مون سه نفره شد اما عشقش چند برابر

کاشانه عشق ما

شهره هستم سال 90 با همسر عزیزم زندگیمونو شروع کردیم و این روزها منتظر کوچولومون هستیم که تو راهه. همین بهانه نوشتن خاطراتم شده-------------- دختر نازنینمون مرداد 92 بدنیا اومد و کاشانه مون سه نفره شد اما عشقش چند برابر

همچنان منتظریم

مثل این که نی نی صبرش زیادتر از ما هست یا شایدم داره برامون از حالا ناز میکنه. فعلا قصد تشریف فرمایی نداره

یه درد های خفیفی دارم اما میدونم که هنوز خیلی مونده واقعی بشن. تحرک و پیاده روی مو زیاد کردم. امیدم به خدا هست هرچی که بخاد همون خیرمون هست

نظرات 2 + ارسال نظر
mahtab سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:51 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

ان شاءالله هروقت خیره به جمعتون اضافه بشه

mahtab دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:52 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

سلام عزیزم
به سلامتیه دنیا اومد خانوم خانوما؟
تو وب امی نوشته بودی دخترت 20 روزشه؟ حداقل میومدی و اینجا هم مینوشتی که من انقدر نگرانت نشم
روی نازشو ببوس از طرف من

سلام مهتاب جون از این همه محبتت شرمنده ام عزیزم
ببخشید من یه مدت با گوشیم چک میکردم و نمیتونستم اینجا اپ کنم
عسلمون الان 53 روزش هست و در حال شیرخوردنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد