کاشانه عشق ما

شهره هستم سال 90 با همسر عزیزم زندگیمونو شروع کردیم و این روزها منتظر کوچولومون هستیم که تو راهه. همین بهانه نوشتن خاطراتم شده-------------- دختر نازنینمون مرداد 92 بدنیا اومد و کاشانه مون سه نفره شد اما عشقش چند برابر

کاشانه عشق ما

شهره هستم سال 90 با همسر عزیزم زندگیمونو شروع کردیم و این روزها منتظر کوچولومون هستیم که تو راهه. همین بهانه نوشتن خاطراتم شده-------------- دختر نازنینمون مرداد 92 بدنیا اومد و کاشانه مون سه نفره شد اما عشقش چند برابر

چند سوال

مشکل بزرگی که تازگی پیدا کردم و مطمئنا همه تازه مامانها باهاش دست و پنجه نرم کردن ریزش مو هست. خودم انتظارشو داشتم که بعد از زایمانم این اتفاق بیفته، (بخصوص که تو دوران بارداری موهام عجیب تقویت شدن) اما نه تا این حد! همه لباسهایی که عوض میکنم، تخت و بالش، برس، سرامیک ها، حتی لباسهای دخترم همه سرنخی از حضور من روشون جا میمونه و هر روز هم بیشتر میشه شدتش. دیگه دارم نگران این موضوع میشم و نمیدونم تا کی قراره به این شدت ادامه پیدا کنه؟

قبل از اینکه برم پیش متخصص خواستم راههای درمان خونگی و سنتی رو امتحان کنم. کسی پیشنهادی داره؟ کسی میدونه محصول جدید تونیک موی ط.ل.س.م جواب میده یا نه؟؟

هنوز خونه مناسب پیدا نکردیم. تو این مدت خیلی خونه دیدیم. خونه های چند سال ساخت که اصلا به دلم نمی شینه, نوسازها هم یا قیمت بالا هست یا خیلی نقلی اند, یا محیطشون خوب نیست و همچنان در جست و جوییم

عسلم ماشالا سنگینتر شده و بغلش که میکنم خیلی خسته میشم بخصوص به دستها و شونه م فشار میاد. می خوام از آغوشی استفاده کنم که تو خونه همراهم باشه و راحت تر باشم. نمیدونم مناسب این سنش (چهار ماه و نیم) هست و اصلا اینکه وسیله مفیدی هست یا نه؟

خیلی عجله دارم که بهش کم کم غذا بدم و تا حالا خودمو کنترل کردم. خودش هم خیلی اشتیاق نشون میده. نمیدونم باید طبق حرف دکتر صبر کنم تا شش ماهگی؟ نگران این هستم که اون موقع دیگه مثل الان علاقه نشون نده به خوردن

خدارو شکر کارهای خونه مرتب تر شده و مشکل سابق رو ندارم. کمی از حساسیتهام کم کردم و تو کوتاهترین فرصتی که پیش بیاد کارهای جزئی رو انجام میدم. عقیده دارم که بخش زیادی از مشغله ذهنیم مربوط میشه به کارهای عقب افتاده ی کوچکی که زمان زیادی هم برای انجامشون لازم نیست. از طرفی چون جزئی هستند در اولویت انجام دادن قرار نمی گیرند و به تعویق می افتند. به مرور حجمشون زیادتر میشه و همچنان ذهن درگیر انجام دادنشون میمونه. ( البته این مطلبو بطور دقیق تر سالها پیش تو یکی از کتابهای استاد کابوک خوندم و خیلی بهش اعتقاد پیدا کردم)

برای دخترم: عسل شیرینم هیچ چیز زیباتر از لحظه ای نیست که  در حال گریه هستی و همینکه منو می بینی ساکت میشی و با تمام صورتت می خندی و در واقع میگی که منو میخوای. مطمئن باش من تا زنده هستم همیشه در کنارتم و برای این کار از خدا عمر بیشتری می خوام.


نظرات 5 + ارسال نظر
آیسن شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:16 ب.ظ http://www.manoayande.blogfa.com

به خاطر کمبود کلیسم نیست؟

نمیدونم
البته هنوز مکمل هامو قطع نکردم. ممنون از تذکرت

گلهای زندگی من شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:41 ب.ظ httphttp://golhayezendegiyeman.blogfa.com/

سلام شهره جان
مواظب خودت باش

مرسی عزیزم

تارا یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:12 ب.ظ http://happy-kids.blogfa.com

سلام عزیزم
اگه شمام خواهان عضو شدن هستی پس بیا پست جدید رو بخون و اسم مستعار خودت رو تو یه کامنت خصوصی با آدرس برام بنویس.[قلب]

مامان علیرضا mahtab سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 ق.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

عزیزم سلام
درمان خونگی برای ریزش مو سراغ ندارم اما فکر میکنم نیاز به کلسیم داره بدنت، قرص کلسیم میخوری؟ با دکتر حتما مشورت کن
آغوشی خوبه البته اگه خودت سختت نباشه و عسل جونی هم دوست داشته باشه، من که باهاش راحت نبودم اما برا برچعضیا خیلی خوبه و کار راه انداز
من که از 4 ماهگی با فرنی غذا دادتو شروع کردم البته بعد لز مشورت با دکتر
خودتی که نیتوتی تشخیص بدی الان باید براش شروع کنی یانه
موفق باشی گلم

سلام مهتاب جونم
هنوز قرص های مکمل رو دارم مصرف میکنم که کلسیم هم دارن. حتما به دکتر میگم.
پس شما هم مثل من عجله داشتین. نمیدونم چرا دکترا اینقدر روی 6 ماهگی تاکید دارن برای شروع غذا!
ممنون از راهنماییهای مفیدت عزیزم

مامان رامی جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:10 ب.ظ http://ramtin-tango.blogfa.com/

ممنون بهم سر زدی
نه تا 6 ماهگی صب کن یه وقت الرزی میگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد