کاشانه عشق ما

شهره هستم سال 90 با همسر عزیزم زندگیمونو شروع کردیم و این روزها منتظر کوچولومون هستیم که تو راهه. همین بهانه نوشتن خاطراتم شده-------------- دختر نازنینمون مرداد 92 بدنیا اومد و کاشانه مون سه نفره شد اما عشقش چند برابر

کاشانه عشق ما

شهره هستم سال 90 با همسر عزیزم زندگیمونو شروع کردیم و این روزها منتظر کوچولومون هستیم که تو راهه. همین بهانه نوشتن خاطراتم شده-------------- دختر نازنینمون مرداد 92 بدنیا اومد و کاشانه مون سه نفره شد اما عشقش چند برابر

اردی بهشتیم

عاشق حال و هوای بهاری ام. تولد زمین و شکوفا شدنش

و قشنگترین ماه بهار یعنی اردیبهشت

دوست دارم اردیبهشت کشششش بیاد و تموم نشه بخصوص که بعدش خرداده و برامون یادآور استرس شبهای امتحانه

از وقتی دوران مدرسه رو پشت سر گذاشتم دیگه خبری از نگرانی های خردادی نیست و خیلی بهتر از اردیبهشتم لذت می برم اصلا بعضی وقتها خردادو هم وصل می کنم به اردیبهشت و سعی می کنم متوجه عبورش نشم

همیشه دوست داشتم بچه مون اردیبهشتی بشه یا حداقل بهاری. ولی خواست خدا این بود که عسلمون مردادی شد و منو عاشق تابستون و مرداد کرد. تو دوران بارداری یکم از حکمت این قضیه رو درک کردم که باعث شد هم از نظر جسمی برای من و عسل بهتر باشه و هم موقعیت شغلیم

از همه ی اینا که بگذریم امروز تولدمه و بیست و نه ساله شدم. اولین روز تولدم که رسما مادر هستم و حالا دقیقا درک میکنم حس بیست و نه سال پیش مامانمو

از صبح پر انرژی رفتم سرکار و چون دیشب خوب نخابیدم زودتر برگشتم حالا هم عسل رو خابوندم و دارم سعی میکنم جبران کمبود خواب دیشبو بکنم

روز زیبای اردیبهشتی تون شاد

نظرات 4 + ارسال نظر
مهتاب2 پنج‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:32 ق.ظ

تولدتون مبارک
منم عاشق بهار وتابستونم.. با اون رنگهای بی نظیر تو طبیعت ومیوه های خوشرنگ وابدار تابستونی.

مرسی مهتاب جون

خانوم گل شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:01 ق.ظ http://rozhayezendegiman.blogsky.com

تولدت مبارررررررک شهره جون.انشالله سالهای سال زنده باشی و سایت بالای سر عسل خانومه ما باشه و تولد بیست و نه سالگی نوه ات رو جشن بگیری.بووووووس

مرسی خانوم گل

رزماری یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:24 ق.ظ http://mano-hamsaram.blogsky.com

به به خانم تولدت مبارک .
ایشالا همیشه تنت سالم باشه و همین طور با انرژی و خوشحال باشی.
منم عاشق بهار و تابستون .بخصوص بهار که هر لحظه اش بوی زندگی میاد به مشام آدم

مرسی گلم
واقعن نیمه اول سال یه چیز دیگه هست

mahtab سه‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:52 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

عزیزم سلام
شرمنده که دیر خبردار شدم
باتاخیر تولدت مبارک
منم مدتیه عاشق بهار و تابستون شده ام
180درجه تغییر کردم
ایشالا همیشه خوش باشید

مرسی مهتاب جون
خوبه که همه ی دوستام هم بهاری ان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد