کاشانه عشق ما

شهره هستم سال 90 با همسر عزیزم زندگیمونو شروع کردیم و این روزها منتظر کوچولومون هستیم که تو راهه. همین بهانه نوشتن خاطراتم شده-------------- دختر نازنینمون مرداد 92 بدنیا اومد و کاشانه مون سه نفره شد اما عشقش چند برابر

کاشانه عشق ما

شهره هستم سال 90 با همسر عزیزم زندگیمونو شروع کردیم و این روزها منتظر کوچولومون هستیم که تو راهه. همین بهانه نوشتن خاطراتم شده-------------- دختر نازنینمون مرداد 92 بدنیا اومد و کاشانه مون سه نفره شد اما عشقش چند برابر

خدایا شکر

با دیدن قدمهای لرزون عسل و چشمهای نگرانش درحالیکه وزنشو بسمت تکیه گاهش میبره و آسه آسه یه فاصله یکمتری رو طی میکنه، تو آسمونها پرواز میکنم

همه چی آرومه و شهر در امن وامان. خداروشکر امسال کارم سبکتر شده و وقت بیشتری دارم. داریم برای یه سفر تو اردیبهشت برنامه ریزی میکنیم ولی هنوز مقصد نامعلومه

هوا اینجا گرم شده و چند وقته که دست بدامان کولر شدیم. این حال و هوای بهاری جون میده برای خواب بخصوص زیر خنکای کولر اما همین که عسل میخوابه کلی کارهای نیمه تمام یا ناتمام میاد تو ذهنم که بعد از کمی مقاومت بی خیال خوابیدن میشم

دیشب شب سختی رو گذروندم و انگار بخاطر پیتزایی که از یه جای جدید گرفته بودیم مسموم شدم و تا اذان صبح معده مو اذیت کرد. این وسط عسل هم بیدار شده بود و بیخواب شده بود و بازیگوشی میکرد. امروز هم همچنان ضعف دارم و بیشتر استراحت کردم. 

این روز خجسته رو به همه ی فرشته های نازنین خونه تبریک میگم. 

همسر صبح اس ام اس تبریک داد منتظرم بیاد خونه ببینم خبری هست یا

به این فکر میکنم که سال دیگه احتمالا عسلم بهم تبریک میگه با زبون شیرینش

نظرات 3 + ارسال نظر
رزماری دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:37 ب.ظ http://mano-hamsaram.blogsky.com

عزیزم سلام .
روز مادر مبارک مامان گل
ایشالا همیشه تنت سالم باشه و کنار همسر و دختر خوش باشی

مرسی رزی جون
روز شماهم مبارک

رز چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:20 ب.ظ

سلام عزیزم ممنون از راهنماییت کدوم شهر هستی؟

mahtab سه‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:54 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

این روزهای عسل خانوم خیلی روزهای شیرینین
قدرشونو بدونین
من با دیدن فیلمهای پارسال پسرم انقدر ذوق میکنم، اون موقع که به کمک وسایل پا میشد وای میساد
سفرتون پیشاپیش به خیر و خوشی

حق با تو هس

اینقدر دوست داشتنی شده که دلم نمیادیه لحظه حتی برای کارای خونه ازش غافل بشم
هر لحظه درحال کشف یه نقطه ی جدیده و گوشه به گوشه ی خونه براش پر از سرگرمیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد